beger mig långt söderut nu...

... och hälsar på min syrras farmor och farfar. Vet inte riktigt när ja kommer hem, det får bli när det blir :)

Igår var det en rätt så lång skoldag, från halv 9 till kvart över 4. rätt less man var. hade också företagsekonomi prov, och det gick väl lite sisådär. Usch.
 
Sedan gick jag och issa och mötte malin på waynes. gud så brun den ungen har blivet! (varit i thailand i 5veckor) så det är väl inte så konstigt egentligen. Åh längtar till sommarn så jag också kan bli brun!!

Aja, nu blir det att packa lite och sen åka iväg till Kristinehamn, ni som inte vet vart det ligger, så ligger det en bit utanför Karlstad ;)

Vet inte om det blir nån bloggning där borta. Annars skriver jag så fort ja kommit hem!

bajsbajs♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0