we love it

Hej.

Ska berätta kort om gårdagen.
my soulmate hade ju partaj igår så vid 4 tiden åkte jag dit och förberedde lite. Till middag blev det en jävulskt god grillad stek med bea och potatis till. über bra liksom!
Sen öste det på med människor och festen var igång :) Kan ju säga direkt att kvällen blev riktigt lyckad!

Slockna vid 3, och kl 7 vakna ja av två pratkvarn som prata på så då var man själv vaken också. ;)
När ja kom hem drog ja med mamma på en 1,5 timmes promenad , kände att det var riktigt skönt och rensa kroppen lite med luft.

Nu blir det sova och plugga lite innan middagsdags då jag sticker iväg och träffar lite släktingar:)
Glömde (som vanligt) att ta fram kameran min så blev ju inga bilder för mig. Ska försöka sno nå bilder från nån annan så ja kan lägga upp nån bild :)



Tumblr_ljsib9dog71qdtop5o1_500_large


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0