10 saker om mig själv.

tio saker om mig själv.

nio saker jag gör varje dag.

åtta saker som irriterar mig.

sju rädslor/fobier.

sex låtar jag är beroende av.

fem saker jag inte kan leva utan.

fyra minnen jag aldrig glömmer.

tre ord jag använder varje dag.

två saker jag önskar att jag kunde.

en erson jag kan lita på.

                                                                      * * * * * *

♣.
jag har klaustrofobi (cellskräck).

♣. jag har två pappor. min biologiska .pappa som är uppe i himlen och min nuvarande .pappa som finns nere på jorden.

. jag har svårt att binda mig till folk. framför allt när det gäller killar.

♣. jag litar bara på mina närmaste kompisar och min familj. resten känner jag mig ganska osäker på.

. jag hatar fötter.

♣. jag känner på mig att sommaren 2011 kommer bli den bästa på länge! :)

♣. i 2 månader trodde vi att jag hade cancer i ryggen. gjorde en magnetröntgen i somras och det visade sig att
det inte var det utan en liten annan sak istället. dessa 2 månader var den värsta tiden (än så länge) i mitt liv.

. min rygg är fortfarande inte bra, och jag tror aldrig den kommer bli bra igen.

♣. jag älskar att sitta på Wayne's och dricka en chai-latte och äta scones. myys.

♣. jordgubbar är inte min grej, alls! undviker helst att äta det.


Kommentarer
Postat av: moa

fina vän!

2011-02-21 @ 10:22:08
URL: http://rubarak.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0