2 saker jag önskar att ja kunde

tio saker om mig själv.

nio saker jag gör varje dag.

åtta saker som irriterar mig.

sju rädslor/fobier

sex låtar jag är beroende av

fem saker jag inte kan leva utan

fyra minnen jag aldrig glömmer

tre ord jag använder varje dag

två saker jag önskar att jag kunde.

en .person jag kan lita på.

 
                                                                     * * * * * *

Det finns så otroligt mycket grejer jag önskar att jag kunde göra men inte kan. Det finns även saker jag önskar att jag kunde som jag kanske kan senare i framtiden. Men sen finns det ju saker som jag vet att jag nog aldrig kommer kunna göra.

♣ Flyga. Tänk vilken underbar känsla det hade varit.

♣ Träffa de som nu är uppe i himlen. Det är nog många fler än jag som någon gång önskat att få säga en sista sak till någon som nu är uppe i himlen.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0