5 saker jag inte kan leva utan

tio saker om mig själv.

nio saker jag gör varje dag.

åtta saker som irriterar mig.

sju rädslor/fobier

sex låtar jag är beroende av

fem saker jag inte kan leva utan.

fyra minnen jag aldrig glömmer.

tre ord jag använder varje dag.

två saker jag önskar att jag kunde.

en .person jag kan lita på.

 
                                                                     * * * * * *

♣ min mobil - skulle känna mig otroligt vilsen och handikappad utan den

♣ 70% choklad - min bästa vän, helt klart! Finns de nå godare!?

♣ familj och vänner - såklart. va skulle man göra utan dom? (räknas som en)

♣ musik - vem tycker inte om musik liksom? att komma hem från skolan, vila i sängen och samtidigt lyssna på musik. det är CHILL

♣ sängen - min andra bästa vän♥


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0