I wish we had another time

Ätit frukost - check
duschat - check
kollat på teve - check 
sminkat mig - check
plattat håret - check
borstat tänderna - check

Nu är det dags att dra mig till skolan! Sista skoldagen idag då, sen är det sppooortloov. SKÖNT! Otroligt skönt. (eller vi går på fredag också, men.. bara för att ja fyller år då så måste ja ju få lite sovmorgon?;) )


Hade sen velat dra ner och tränat men det går ju inte eftersom min svullna fot aldrig försvinner!!!! herreguee assåe. What a problem.

A just de.. fråga mig inte hur men, ja har börjat lyssna på en låt med Justin Bieber. VaRfÖr????? Tycker låten var bra helt enkelt. MEN... ja gillar han inte, och inte resten av hans låtar bara för det!! Stuck in the moment får vara ett undantag


latero

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0