4 minnen jag aldrig glömmer

tio saker om mig själv.

nio saker jag gör varje dag.

åtta saker som irriterar mig.

sju rädslor/fobier

sex låtar jag är beroende av

fem saker jag inte kan leva utan

fyra minnen jag aldrig glömmer.

tre ord jag använder varje dag.

två saker jag önskar att jag kunde.

en .person jag kan lita på.

 
                                                                     * * * * * *

♣ Hela sommaren 2010 hände det ganska mycket för mig. Åkte till mallorca, paris och kanada. Så sommaren 2010 kommer jag aldrig glömma.  
 


♣ Hela konfirmations tiden 2008/2009. Ojoj vilka tider. SAKNAR enormt mycket! Då vi var i åstön, torpshammar, åre och uppsala med världens bästa.
 



Kalmar 2008. Då mamma och pappa gifte sig. Min familj och 20-25 pers till (släkt och några vänner) åkte från sundsvall till kalmar (ca 80 mil) för att bo i en underbart vacker herrgård som vi hyrde helt själva i 5 dagar. Vi firade midsommar där och dagen efter så gifte de sig i kalmar slotten. Festen efter var ett minne gott. All personal där var så trevlig så man trivdes verkligen. Det går verkligen inte att beskriva med ord. Åååh vad jag vill tillbaka!





♣ Då min lilla syster föddes. Juli 2001. Var 7 år och överlycklig då jag fick reda på att jag skulle bli stora syster. Kom i håg det så väl.





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0